2009-01-29 07:59:32

Här e jag :) ♥

Har en sjuk son, Adam har haft över 39 graders feber och hosta här i några dagar och sedan har jag själv nu börjat hosta och sådant tråk, men men sånt är livet :)

David har Pepper,Peppar klarat sej ännu, kanske beror det på att vi börja inhalera honom ganska så tidigt. :) Får verkligen hoppas han slipper skiten.

Sandra var hemma igår....hon vart förkyld på några timmar....

Ang viruser så är det ju vuxna idioter som fixar till sådant, oftast. Och tjejjen som skickade till mej öppnade bara en länk och sedan skickades det till alla på hennes msn lista....:/

Men men inte därför jag inte varit här MIckiz utan sjukdoms orsaker, Hoppas jag snart hinner in och läsa och kommentera ikapp mina vänners bloggar :)

Nje idag ska det ivägs med Adam....vart kan jag inte säga.  :P


Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected] 

Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

Men lilla Adam... Krya på dag

2009-01-31 07:22:42
URL: http://www.engmanz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback