2009-01-06 20:22:23

Hemska Människa!!! ♥

Mia jag VET att du läser det jag skriver och jag säger bara en sak: Lögnaktiga pissråtta!!!!!!

Lyssna på denna intervjun så kommer ni också få ett frispel!!!

Ska vi utvisa svenska men som slår?? Eller är det bara din rasism igen??

Så du är bara den som överlevt???  Är jag den som dött enligt dej??? Och många andra skyddade kvinnor som överlevt???

Hur fan kan man dra in sitt barn och på elakt sätt säga : Vad du är lik din pappa!  Hon vet ju INTE ens vem hennes pappa är!!! Hur Fan kan hon veta att han är Usch???? JO från skit snack från dej som förälder!!!

Du är ta mej fan den största skammen över oss skyddade kvinnor, du får mej att vilja spy med dina uttalanden!!

Fy fan så illa så sjukt så ja fy fan vilken sjuk intervju....

Du påstår dej hjälpa skyddade kvinnor, in my ass, troligt att du ring socialen och hjälpt andra......allt du säger är enligt mej lögn.

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1295610&BroadcastDate=&IsBlock=

Jag beter mej som en skit unge nu men det skiter jag i för i augusti 2008 sitter hon och erkänner allt som hänt henne och nu har sanningen motbevisats !!!!

Sken äktenskap??? Ja det är ju något att förespråka.....sjukt.

Jag behöver inte åka till Usa för att Leva det kan jag göra här!


Slutar med ett FYYYYYY FAAAAAN, finns inget annat att säga om denna sjuka människa....måste ju ligga någon pyskisk sjukdom i botten om man utalar sej så här och ljuger så här.




Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]













Kommentarer
Skrivet av: Leroy

Tack för att du är en så stark kvinna!



Du har varit med om så mycket och du kan ändå våga stå rakryggad. Jag tyvker mycket om den energi du bevakar det som nu håller på att hända. Jag hade nog hellst sett att du fått hälp av E Hermon som utifrån hjärtat var engagerad och inte av dess som verkar ha varit mer engagerad i penningen. Jag tycker som du att det borde handla om fö

ldraskap och oavsett hur sjuk en förälder kan vara så skall det vara fråga om lämplighet vilja och förmåga och att detta baseras på vad som hänt och inte som det verkar vara att det skall baseras på en 1/2 lögn.



Om man som Liza dessutom köpt en 1/2 lögn och sedan påstår att det är sanning och driver en poltiskt agenda tunt det hela så förstår jag att du är förbannad.



Jag vill först att E Hermon kan få ett förlåt av Liza sen vill jag att man ser till så att lagstiftaren faktiskt ser till så kommunerna utreder 1. Vilja, 2 Lämplighet och 3 Förmåga. Slutar svamla om Frivvilliga Generella insattser utan vågar ge remmiterande specifika riktade insattser dit vi som likvärdiga föräldra beordras gå till.



Kan man få vara anonym i sin anmälan. ?



Leroy

2009-01-06 22:55:19
Skrivet av: Pernilla

Stor kram till dig !!!!

Mitt stöd har du i alla lägen..

2009-01-07 08:21:37
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback