2009-01-08 09:42:50

Idag.... ♥

Ska det slappas så ont i ryggen...haft i en vecka nu ungefär.....skit trevligt eller inte.....

Ungarna är idag på skola/dagis, känns skönt att få en stund för sej själv...behövs verkligen emellanåt.:)

Funderar på steka ägg mackor så jäkla gott ibland, men man ska pallra sej upp ur soffan och göra det, känns som det inte finns någon ork till det idag....är just nu i en stor svacka..tillhör min underbara sjukdom som jag fick i samband med traumat 2002....Men men det är bara att försöka tackla som vanligt....och lägga på det falska leendet sedan och hämta barnen på dagis/skola som dom ändå genomskådar fortare än fortast...

Har ni någon gång kännt att orken bara rinner ur er...?
Så känner jag jag nu....känns som den ligger i en stor pöl på golvet...Och jag orkar inte torka upp det...det får ligga kvar där...

Det ringer tydligen på dörren...Maya morrar och skäller till lite då och då....hon har blivit så vaktig...som bara den....Men jag har hörlurarna på mej så jag hörde inte det förrns det slutade ringa...eller plinga...men jag måste få vara ifred idag....tills barnen kommer hem, så lika bra jag inget hörde.....



Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]



Kommentarer
Skrivet av: Linda

Känner igen mig i det där att sakna ork, och inte känna för att träffa ngn heller....men det går ju över iaf för mig :)

2009-01-08 11:44:35
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Skrivet av: DagStjärnan

Nä jag har inte fått något än, eller JO ett kontantkort. hehe.



Men jag ska ha mera. De kommer.. hehe

2009-01-08 12:03:11
URL: http://dagstjarnans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback