2009-01-09 12:52:09

Ja nu så.... ♥

Är det så här att idag bor jag i telefonen och försöker få tag i människor, advokater, amerikanska amassaden i Sthlm...
Så jag känner mej som en uttjatad dam :P

Jag mår en del bättre idag, skönt som bara den :)

Hoppas ni också har det bra där ute i cyberrymden :)

Ni som undrar hur jag kan skriva sådana känsliga saker om mitt välmående mm.mm....så är det så att jag aldrig förskönar eller gör om min blogg med lögner.....That`s It. :)



Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]

Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

Ojoj. Ne varför i hela friden ljuga i sin egna blogg eller överhuvudtaget...

2009-01-10 07:52:39
URL: http://www.engmanz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback