2009-01-30 12:38:26

Läste.... ♥

http://englasmamma.blogspot.com/

Och funderar på samma som henne...ang Knutby, har ju underbara vänner där...och nu har det gjorts filmer och teater ang deras öde.....Som Englas mamma skrev....tänks det ens på barnen? Brottsoffren....?  Nej absolut inte.....minns ju själv vilka gamar media var då jag fick kniven i magen...ingen som helst respekt till mej, bara dom hade något att skriva om....:/

Jag tänker dagligen på min vänner i Knutby som så gärna vill gå vidare och må bra, men kan man det då det blir sådant här som filmer m.m?
Tror inte jag skulle kunna gå vidare då.....

Hanna Graaf skrev på sin hemsida att en journalis ljugit för Daniel De Silva....ovanligt, nej absolut inte....dom jagade mina bästa vänner då allt med Adam hände och dom var inte ärliga..

Men i Sverige verkar ju journalister göra vad dom vill, till och med skriva böcker om  påhittade historier ang folks livsöden och sedan kallar som Sanna, trots att det går att motbevisa....

Hur långt får journalister/Media gå?

Daniel, Emma,Åsa, Kristina, Jossan ja ni alla tänker på er för jämnan, hoppas jag kan ta mej till ett Spa snart igen :)


Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected] 

Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

Sjukt...

2009-01-31 07:23:43
URL: http://www.engmanz.blogspot.com
Skrivet av: Mickiz

Pssst kolla din "systers" blogg ang familj

2009-01-31 07:24:26
URL: http://www.engmanz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback