2009-01-16 22:07:42

Men se där :) ♥

Har fått gästboksinlägg idag ang mitt skydd:


Och så vill jag använda din blogg i några välmenande rader till Vickanen och andra bloggare jag sett runt hos med skydd.Sluta med att lägga upp bilder på er själva, i vissa miljöer osv, ni kan aldrig lita på grannen.Dessutom har jag i en helt annan fråga snackat med Skatteverket, och hotades med att "om ni är aktiva på nätet så tar vi bort skyddet".Jag har iaf när skyddet godkändes fått information om att vara försiktig med allt som identifieras eller häröras till var jag bor och verkar.Vickanen måste väl årminstone vara rädd om ungarna?



Mitt svar:


Du behöver absolut inte vara Orolig över mitt skydd, jag har själv pratat med MIN egen handläggare på skattemyndighet + polis som har hand om min säkerhet och vi är helt överens med hur jag når ut till människor och rör mej och mina grannar, ja man kan inte lita på någon, inte ens på dej eller någon man inte känner. Men jag har gjort mitt val i samråd med skattemyndighet och polis, du har gjort ditt.


Och mina Ungar??

Vill kalla dom barn jag....dom är MITT allt och kommer ALLTID vara så där vill jag inte veta av att du yttrar dej någonsin igen. Blanda in barn i diskussioner, illa illa.!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag anser och står fast vid att vi INTE ska behöva ha skyddad id på kvinnor idag, det är männen som ska ha boja mm.mm.


Men detta är vanligt att det kommer sådana här kommentarer från skyddade kvinnor.


Det kan ju bero på att jag har styrkan att VISA utåt att jag VÄGRAR gömma mej till 100%.


Jag står för det jag gör och hur jag gör det i samråd med dom som bestämmer om mitt skydd och sedan får människor tycka och tänka vad dom vill om det....inget jag bryr mej om över huvud taget.


Alla har vi ett val i livet, jag har gjort mitt...vill vissa skyddade sitta och gömma sej bakom en gardin hela livet...så fine....inte min stil, kommer aldrig att bli.


Livet leker och jag vill leka med livet och må bra i livet trots situationen vi lever under, och det är för barnens skull att dom ska få leva så normalt som möjligt.


Barn som lever undangömda med skyddad id kan få så stora psykiska skador om man inte försöker leva så ``normalt`` det går och det får mina barn göra, dom prenumererar på tidningar, är med i fotbolls skola ja allt som normala barn gör....men under alias.


Vi har valt att lösa alla problem som många skyddade inte ens försöker utan bara sitter och beklagar sej för....och det är absolut INTE min stil.


Jag lever skyddad, men jag har valt att låta Mej och Mina Barn leva! Och det är viktigast för Oss. Sedan som sagt så struntar jag helt i vad andra tycker om detta!




Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]

Kommentarer
Skrivet av: Elin Markusson

Bra skrivet Gumman...

2009-01-16 23:00:13
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer
Skrivet av: Elin Markusson

Hehe, TONFISK äter jag ibland o tyvärr rätt nyttigt. :) Goda CHIPS va? :) Håller med om fruktsalladen, den är grymt god men numera så utesluter jag banan helt o tar bara lite apelsin. Vart du hungrig av alla recept? Älskar just lax o räkor på det viset, eller i soppa. :) Mmm, men känns inte bra i magen idag, inte ätit som jag ska. :( Kramas

2009-01-16 23:01:04
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer
Skrivet av: Mickiz

Klart man kolla med respetive INNAN man skriver om sej osv haha så dum att ens kommetera de

2009-01-17 07:06:59
URL: http://www.engmanz.blogspot.com
Skrivet av: Vb

Om jag minns rätt så skrev jag det där i theWitch blogg, sedan hintade jag dig i den svårlästa bloggen.Förstår att du inte vill förstå goda råd i all välmening.Så kör på Vickanen men, var rädd om dig och barnen.Förstår du inte att er baneman och hans ev vänner använder Internet?Vill du bjussa på nytagna bilder av barnen så han verkligen vet vad han ska leta efter om han får för sig det?Jag vet t.ex i vilken stad du bor i via ditt ipnr som lämnas i bloggen, skulle antagligen känna igen dig i den rel lilla staden om jag spankulerade omkring.Internet är full av dårar, t.om mer än irl.Tänk dig för innan högmod går före fall.



mvh/en olyckssyster

2009-01-17 22:19:48
URL: http://vendettanbettan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback