2009-01-18 07:58:28

Nu till :) ♥

Roligare saker :)

Igår kom pappa hit, Per och han skulle hjälpa en dam att flytta, snälla dom är :)

När dom gick på förmiddagen så drog jag och David igång att baka bullar och det tog ett par timmar, för jag gör alltid deg på 1 liter mjölk, ingen ide att baka annars :)

Sedan vart det middagen som skulle förberedas, vart en stor stek som åkte i stekgrytan :)  Tog ett par timmar för den att bli klar :)

Valde att ha i trattkantareller i såsen....har ju massor med svamp sedan vi var ute och plockade i höstas :)

Och det vart så gott, stek med trattkantarell sås, ris och sedan Majs till :) Underbart gott och det tyckte dom som fick käka också :)

Morfar stannade till senare eftermiddag och det gillar ungarna....och Maya (Rottweilern), alla 4 älskar dom morfar :)

På kvällen var man helt slut, men spelade Den försvunna diamanten med Adam hann också med 2 parti fia med Sandra :) Räkna med att man förlorade alla spelomgångar, men vad gör väl det? Mina barn mår så bra och njuter av att mamma spelar med dom och att dom vinner gör ju saken ännu mera rolig :)

Idag då...jo vi ska nog ner och måla i lokalen grannen och jag :) Får se vad hon säger och har tänkt  sedan :)

Ska börja med frukost här, ganska hungrig och frukosten sägs ju vara dagens viktigaste mål, eller hur morfar? :)

Ska nu kolla på DR Phil tror jag, ibland är det intressant att kolla på, men ibland bara skit )
Men den dagen jag tycker att det bara är skit så tycker någon annan att det är kanon intressant :)

Men men nu ska det käkas frulle :)


Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected] 


Kommentarer
Skrivet av: Linda

Det var en rolig lördag verkar det som.. =) Kramizzz

2009-01-18 12:27:38
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Lycka till med målandet! :D KRAAM

2009-01-18 12:49:33
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Skrivet av: Elin Markusson

Kul med moffa på besök. :)



Hahaha, ja vissa dagar orkar man bara inte bry sig, fniss.. Jaså det säger du, nu ska jag flytta hem till dig också, o göra måltiderna? Vars ska detta sluta, hahaha! Kramis

2009-01-18 16:29:53
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback