2009-01-03 21:55:48

Tackar! :) ♥

Så underbart skrivet och så sanningsenligt som bara den, vart djupt imponerad...av att en okänd människa som inte ens känner mej skriver så här om mej på sin blogg....

Så jag  Tackar, niger och bockar för detta:

http://thewitch.se/


Men vet ni vad, nu har barnen fått vara friska en vecka,....vet ni vad som hände ikväll????
Stackars Adam vaknade och spydde ner halva hallen och hela toan.....tycker så synd om dom att dom enbart får vara friska en vecka, sedan är det kört igen!

Men men...det kunde vara värre. :)


Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]


Kommentarer
Skrivet av: CrimsonAnna

Läste om dig i Thewitch-blogg. Blev så berörd av ditt öde och att du är så stark. Önskar dig frid i livet och att barnen kryar på sig.

2009-01-03 22:36:52
URL: http://metalanna.blogspot.com
Skrivet av: Mickiz

Onej!! Kräksjukan!! Krya på han!!

2009-01-04 08:08:56
URL: http://www.engmanz.blogspot.com
Skrivet av: annie

Hej,jag har aldrigt varit med om så allvarliga saker som du.Men det som jag varit med om är ändå allvarligt.Jag har blivit misshandla fysiskt o psykiskt i många år o fick tillslut fly med polisens hjälp.Han var efter mig i 5 års tid tills jag träffade en man som stod vid min sida,han blev också misshandlad men stannade ändå med mig.Vi flyttade långt iväg o jag har sakta börjat må bättre.Det är 11 år sen jag lämnade honom men det har satt spår som påverkar mitt liv varje dag.Nu till dessa böcker,det är sant att hon inte borde säga att detta inte var sant.Men hon har blivit misshandlad av denna man o det är ju ändå bra att det kommer fram hur det kan va för misshandlade kvinnor.Skräcken som dessa män ger oss kvinnor är så bagateliserade redan.Pga detta kommer människor att se ner på o misstro oss ännu mer.Sjävklart ska det inte ljugas o sätta dit någon för saker som inte är sant,men jag vill ändå se det på ett sätt som att det vi blir utsatta för kommit fram i dessa böcker.Alla trodde min man var den snällaste av alla en hjälpsam kille.Det var inte min verklighet o det är inte lätt att bevisa.Mycket tankar o känslor på en gång i en riktig röra men jaja lycka till i ditt liv!!!

2009-01-04 21:24:56
Skrivet av: annie

Satt o läste precis om en tjej som kommenterat att det var skönt att ingen kvinna råkat så illa ut som Mia. Det är ju så det blir människor tror att det inte finns i verkligheten.Försökte skicka en kommentar på den sidan men det funkade inte

2009-01-04 21:47:51
Skrivet av: Pernilla

Men att någon råkar SÅ illa ut som Mia var ju till absurdum det var nog så det var menat antar jag...

Att kvinnor råkar riktigt ialla ut vet ju de flesta men i Mias fall var allt så extremt överdrivet och det är antagligen det som man tycker att det är skönt..

Tror jag..

Det är iallafall så jag menar när jag skriver att det är skönt att det inte är sant...



Tjena moss V...

Hoppas allt är bra och att barnen firskar på sig....

Kramar

2009-01-05 11:10:48
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback