2009-01-01 22:31:42

Uhm.... ♥

Sitter och funderar en massa som alltid och lyssnar på musik....så skönt så...

Har kastat ut granen idag, barrade som bara den och gjort ordning sovrumsfönster och köksfönster, tatt bort allt som har med jul att göra....nu är det nytt år med nya tag så allt sådant ska bort inom denna veckan nu....har bara vardagsrumsfönster kvar + alla saker som står överallt....Fina mina fönster vart...:) Mysigt med levande ljus....:)

Skulle åkt till pappa i helgen också, men skickade ett sms att det inte blir så....måste fixa någon som kan köra bilen till volvo och göra någon sådan där koll som man gör efter visst antal mil....och sedan ska den in på besiktning och sedan ska den säljas....så jag blir av med det lånet nu....skönt att få ner utgifterna, helst då man är ensam med ungarna....

Ja nu släppte jag den Bomben Jag är singel....varför har jag inte sagt det innan???

Kanske för att Ni inte har med det att göra, känns som ett bra beslut, men måste omvärdera kostnaderna man har i livet, blir ju skillnad på inkomst sedan..
Jag kommer inte heller ha Bredband på en bra tid....vill undersöka kostnader mm.mm innan jag sätter in BB och telefon. Men jag finns som alltid på mobilen :)

Många kommer nog vara frågande till att det blivit som det blivit, men jag kommer hålla på : Inga Kommentarer!

Mitt privata liv angår bara mej likaså dom det berör och dom jag anser ska veta varför vet det!

Känns sjukt efter att vart gift i så många år och sedan bara försvinner allt, men så känner nog alla som skiljer/separerar!

Tyck inte synd om mej, absolut inte, jag får delvis skylla mej själv pga orsaker den ena partner berättade ikväll.

That`s it, no more comment`s....

Jag har så jäkla lätt att glida in på saker trots att jag sagt no more comment`s måste lära mej att ändra på det :)

Nu ska här nanas 2 barn som man ska ta hand om imorgon :)

Hela långa dagen, morgon till säng på kvällen :) Dom är ju lixom lediga från dagis/skola.


Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]




Kommentarer
Skrivet av: Linda

Hej vännen ! Och god fortsättning på dig! KRAM!

Jag ligger sjuk i värsta förkylningen, så nyåret vart fruktansvärt lugnt :) Längtade bara efter sängen då :/

Ska uppdatera bloggen så snart jag e frisk igen :) <3

2009-01-01 23:34:49
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Skrivet av: Elin Markusson

Skickar ändå en STOR KRAM, för att jag vill det...

Idag har jag varit för trött o plocka bort julsakerna, så det blir kanske i helgen, så less o se skiten. :)

2009-01-02 18:01:57
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer
Skrivet av: Pernilla

Jag har mailat dig..

Jag är med !!!

2009-01-02 18:27:13
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Skrivet av: Sarah

du..nu när per är ledig kan jag få hans mobbenummer??/Sarah

2009-01-02 18:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback