2009-01-12 19:24:44

Uhmm... ♥

Skrattade i morse då jag läste Aftonbladet och Expressen...Marklund tycks glömma det viktigaste?

Mia satt i Augusti i ett radio program och berättade om allt som står i boken + att hotbilden finns kvar....finns många sådana intervjuer med henne....

Seden det mest vesäntliga Barnen, hennes son som inte haft en mamma pga det här (tur är väl det att han uppfostrades av sin pappas fru, som han idag kallar mamma.)
Sedan hennes dotter som lever i vetskap om att hennes pappa är en stalker och mördare....fy fan va sjukt....Glömde du det Liza?
Glömde du Elisabeth Hermon också, så där i förbi farten?

Och som jag trodde igår LM kommer aldrig svara mitt mail, men men nu har hon fått en chans att svara. Men en del tänker inte längre än näsan pekar.

Jag inväntar att jurist ska ringa....han ringde inte idag...så imorgon får jag ringa och trycka på.




Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback