2009-01-07 08:28:00

Vad säger man? :) ♥

Detta fick jag som kommentar:

Vad har du att vinna på det här ngt annat än egen publicitet. Mia böckerna är bra och Gömda är en jäkla bra bok som öppnat ögonen på vad som hänt/händer i vårt samhälle, och det borde väl du om ngn veta. Ifall inte allting är 100% sant i böckerna tror jag på det att Mia måste fly undan förövaren, men misshandlaren av utländsk härkomst fick stanna. Avundsjuk på Liza och Mia för att de förtjänat på det de skrivit är verkligen lågt, och att känna sig lurad är helt skrattretande. Skärpning! mvh farmor

Är det någon som börjar bli rädd av vad det kan ge med en anmälan?
Svartsjuka? Just det ordet använder väl LM ang alla sina miljoner.

Alla som känner mej vet att jag gärna skulle vilja vara rik, men på flera villkor...att jag vunnit dom ärligt i något spel....tex Bingolotto, tipset, trisslott eller vad det nu kan vara eller arv.

Men jag skulle aldrig någonsin tjäna pengar på lögner och förtal, aldrig någonsin, så lågt skulle jag aldrig sänka mej och göra andra människor illa för att tjäna dessa pengar!

Publicitet och uppmärksamhet har jag mer än ofta minst en gång i månaden så här någon journalist av sej som vill veta med ang skyddad id och gömda kvinnor!

Har också kontakt med dom flesta journalister som skrivit om mej så där bollas det också en del.

Osama fick 1 månads fängelse för misshandel och hans straff är redan avklarat! Finns inget mera att prata om där, han är ingen otäck stalker som det försökts få fram i boken, han är ju idag lycklig med ny familj och vill bara ha kontakt med sin dotter, inte Mia. Se skillnad??

Mia var inte den som var jagad, det var hennes förre man.
Allt detta finns fakta på så Mia eller LM som jag antar skrivit detta inlägg borde själva växa upp och stå för alla lögner som figurerat....

Vi kan ju ta boken Vingklippt.....Läs den alla ska ni få se vad dessa 2 damer ställt till med......

Jaja Farmor, du gav mej att gott skratt, du känner mej inte...men behåll du dina miljoner...jag väljer att tala sanning och sova gott på natten och ha pengar så jag klarar mej, det betyder så mycket, mycket mer för mej....ett rent samvete!


Leroy:

Ska kolla upp allt detta med juridiskt ombud idag så får vi se hur det går, förlåt att jag missade din förra fråga om samma sak.




Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]

Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

Farmor: Vickanen är en skärpt kvinna och inte som andra!

2009-01-07 08:52:41
URL: http://www.engmanz.blogspot.com
Skrivet av: Valerie

Måste och måste, nopp. Men det är så hans dagar ser ut och det underlättar för oss att skriva ut de så slipper jag på minna killen om vilken dag Ceasar ska bada och dylikt på. Killen har ju annat att tänka på än sådant. :)

2009-01-07 11:08:06
URL: http://akavalie.blogg.se/
Skrivet av: Pernilla

Jaaa du vad säger man..

Man skrattar !!!!

Men så är det ju vissa människor alltså..

Jag fick ju en kommentar på min blogg att jag ljög när jag skrev att merdierna tystat ner alltihop..

Jag LJÖG alltså...

Men människan kunde ju inte lämna nån adress så man kunde nå henne.. SJälvklart.....

Näää ärlighet varar längst och det är nog marklund/Eriksson smärtsamt medvetna om nu...

2009-01-08 18:40:41
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Skrivet av: Jerry

Sanningen segrar alltid. Det kan ta tid, det kan göra ont och det kan vara jobbigt. Men sanningen kan ingen komma undan.



Idag är det en stor dag. Att ser orden som Isobel på Expressen skriver är en stor seger för sanningen. Ja, jag fällde en tår och skäms inte för det. Det viktiga är att Liza & Mia inte får stå oemotsagda som de fått göra genom alla år. Sen finns det människor som inte vill se sanningen, de kommer alltid att finnas.



Jag är så glad idag. Allt gott till dig!

2009-01-10 16:29:49
URL: http://jerbaz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback