2009-03-09 08:43:05

Friska :) ♥

Idag är en sådan där stressig dag :)

kl 10 ska jag på läkarbesök. (tar 2 tim)

kl 10:30 ska David vara på läkarbesök (Per följer han, tar ca 1 1/2 timma)

kl 12 Lunch.

Kl 14 ska Sandra till tandläkarn och dra ut en tand till (hon har för tätt emellan dom)

kl 14:15 ska jag åter igen på läkarbesök.

kl 15:30 Utvecklingssamtal med Adam.

What a day.......:)

Men men skönt när denna dagen med alla dessa besök är avklarade...

Inväntar 19 mars då man kommer få klarhet ang Adam....ska bli så skönt att veta saker och ting och hur man ska förhålla sej.....angående just det med Adam så kommer det absolut inte skrivas på bloggen....inte det minsta.....så dom som ska veta vad det gäller kommer få veta det varken mer eller mindre....


Ja nu har man en stund fram till kl 10, skönt att bara sitta och göra inget.....sedan blir det ju som det blir resten av dagen :)

Imorgon ska det slappas som bara den och onsdag med....torsdag vet jag inte alls, måste kolla mobilen där jag har allt inplanerat....fredag är det 2 möten det vet jag i varje fall :)


Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]










Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

Woho =) men... man ska ju vara hemma minst tre dar från kräksjukan...

Vadå det med Adam ?

2009-03-09 14:59:06
URL: http://www.engmanz.blogspot.com
Skrivet av: Elin

Räcker med detta bombnedslag o ändå har vi inga barn, hehe!



Mmm jag gillar tävlingar...

Så blir man nyfiken när det är hemliga paket med. :)



Haha, ja det är många jag har sagt jag inte ska se men det brukar bli jag sätter mig o handsrbetar till. Skoj o se när man har favoriter med..

2009-03-09 15:07:53
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback