2009-03-24 20:16:47

Idag... ♥

Har jag fått 1 underbart mail från Daniel, så mycket styrka han skickar och positivitet, helt underbart :)

Sedan pratade jag med Åsa idag också kul att höra hennes röst, på tok för länge sedan (nu ringer hon så vi kan prata mera) :)

Passade på att sms:a Emma och sedan ringde jag upp henne, men tyvärr inget svar, men för ca 30 min sedan ringde hon upp :) Och så underbart att höra hennes röst :) Och få så sådant fint samtal :)

Saknar Daniel, Emma och alla Underbara människor i Knutby :)

Idag har det varit en mera positiv dag som tur är och jag har pratat med människor jag inte pratat med på länge och det värmer :)

Finns bara en tråkig sak, en kompis är inlagd.....Men men hoppas hon blir bättre snart.



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]

Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

Vad härligt gumz =)

2009-03-25 04:42:49
URL: http://www.stickiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback