2009-03-19 19:20:59

Jo... ♥

Vilken dag.....vi visste ju, men ändå har det nog inte gått in ännu....vet i tusan någonting alltså....mer än att jag älskar Adam över allt som med mina 2 andra barn....

Jobbig dag som attan.....rastlös och pirr i kroppen har jag haft hela dagen även efter mötet......Man var förberedd, men tydligen ändå inte...så svårt att förklara...eftersom jag inte kan skriva mera om det här.....

Men men en tuff dag är till sin ända.....och kanske är man lite klokare imorgon?  Vad vet jag.....



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Du e bara så himla go Vickan <3 Glad att få vara din vän!

2009-03-19 20:20:08
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Skrivet av: Mickiz

Är han sjuk eller så ? Diagnos ? Snälla gumz... Maila mej... Vill ju låta dej lätta på hjärtat med... Kjam

2009-03-20 05:32:38
URL: http://Mail
Skrivet av: Anonym

än hur man förbereder sig så blir man "chockade " det på minner mig om en person som hade varit med som trafik olycka blev påkörd.. skulle dit och träffa honom även om jag hade fått information så blev det ännu en chock och se hur han såg ut... jag ser än i dag hur hand sitter där i rullstolen ....och jag vara bara 11 år

2009-03-22 11:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback