2009-03-17 19:52:05

Skriver.... ♥

Inte så ofta som jag borde kanske....eller vad vet jag...
Just nu är jag inne i en stor svacka som är så mörk och känns som det inte finns någon ände på...:/
Hoppas verkligen jag kommer komma ur den.....

Nu på torsdag så kommer Adams utlåtande....jag är väldigt ledsen men kan inte skriva mer om det här....men det är allvarligt.....
Jag hoppas bara inte man bryter ihop.....känns som man är i en psykisk obalans som skulle kunna göra att man faller mera.....längre ner.....i svackan, iofs så har jag så mycket stöttning omkring mej så det vore skumt om man inte klarade det här också........Det här blir ett nytt kapitel i vårat liv....lära oss att leva med, förstå.....ja allt....

Ja tårarna rinner nu för jag vill så gärna skriva ut vad det gäller, men kan inte....:( Kommer inte heller kunna göra här på bra länge....:( Men men.....livet ska inte vara spikrakt....Man ska lära sej saker på vägen samtidigt som man ska leva och få nya erfarenheter.....



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]






Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

Nu maila du mej och tala om vad som är på G! Jag ha tystnadsplikt. Kjam

2009-03-18 06:07:15
URL: http://Mail

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback