2009-03-14 20:25:54

What a week...Adam 7 år! ♥

Måndag började med urinvägsinfektion....:(
Tisdagen börja jag känna mej lite krasslig...men inget anmärkningsvärt...
Onsdag så förstod jag var det var....halsfluss....och doktorns tider var slut för dagen....tur jag hade pencillin hemma att börja med på en gång...
Torsdag till doktor......och mycket riktigt, Per, jag och David hade skiten (halsfluss)  Pencillin till oss alla.
Fredag helt däckad..fram till kvällen, sedan börja det hända saker i mej....
Förberädde tårtor...och go saker till lördagen...
Lördag morgon Adam 7 hela år :) Vad tiden sprungit ifrån en.....Men Adam kom upp och fick öppna 3 paket, 1 handuk, 1 skateboard, i st fotboll....men det han inte visste om att vid kl 10 skulle vi vara vid cykel butiken och hämta han en ny BMX :)
Hans min var underbart glad då han förstod.....var inne i början av veckan och kikade, men påstog då att den var för dyr för oss....men men sjuga är tillåtet i goda situationer....

Så idag har det varit kalas med vänner och deras barn...kul att bara umgås :)

Imorgon kalas med andra människor också, ska bli kul :)

Nje nu är jag helt slut :)


Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]








Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

Men halsfluss menar de på at Maya hade, men ingen av oss fick de.. Hm...

2009-03-15 06:45:11
URL: http://Mail
Skrivet av: Linda

Där du inte finns med ;) Facebook :P Kram

2009-03-15 08:39:45
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Använder inte heller makeup, men brukar beställa badskum o sånt. Men en handkräm med sötmandelolja dom har är klockren, kanonbra. Kommer alltid o köpa den. Så en allt i allo-kräm som passar till allt. :)

På sin höjd jag har mascara på men det är också allt.

Du smörjer inte in kroppennär du ha bada?

2009-03-17 22:28:43
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback