2009-05-21 09:36:40

Åldersnojja???? ♥

Känns som jag har det....vet inte varför...men känns som man är 36....inte många år kvar till 40...vad händer sedan?

Huga många frågor, men inga svar...många säger ju att livet börjar vid 40.....Hoppas det är så :)

Vet inte varför åldersnojjan dykt upp....rädd för att bli gammal eller rädd för att dö...jag vet faktiskt inte.
Det sista jag vill är att dö om jag ska vara ärlig...ändå känns det så nära.....Men enligt Facebook så ska jag bli 105 år :P

Nej men seriöst så känns det som livet springer iväg och man hinner inte med...det går så fort....på tok för fort...och det är väl min rädsla att man sedan om 30 år ska vakna upp och ångra sej över sitt livs val....nu hoppas jag inte det då..men vem vet...

Ja tunga grejjor i skallen denna morgonen....men men det lättar säkert med tiden :P


Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]

Kommentarer
Skrivet av: Anna

Tiden springer verkligen iväg, man hinner inte med. Själv närmar jag mig 30 med stormsteg men känner mig fortfarande som 18 =)

2009-05-21 16:31:48
URL: http://myzsol.blogg.se/
Skrivet av: Mickiz

Som jag då, 26 men känner mej som 40... ^^

2009-05-22 08:05:49
URL: http://www.michaelaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback