2009-05-14 09:28:52

Huga.... ♥

Vilken huvudvärk jag har....inte ens alvedon hjälper....har ju fått en medicin mot hjärtrusningarna Metoprolol Sandoz heter dom....

Började knapra dom den 11:e Maj och den 12:e Maj så började jag känna tung huvudvärk...illamående...trötthet...ja tusan va ont.....Nackdelen med denna medicinen är att den tar ner blodtrycket, säkerligen det som hänt nu....säkert skit lågt tryck eller något, skulle inte förvåna mej alls...med min otur :)

Jaja läkaren från medicin ska ringa upp mej snart...satt och fikade just nu....Uhm är kaffe viktigare än mej???? :)
Jo tydligen :)  Kanske för att jag själv inte förstår tjusningen med kaffe, men Cola Light däremot förstår jag helt och fullt...:)

Känns som man ser dubbelt då man får så ont i huvudet....men men det ger säkert med sej....:)

Nu ska det slås in mera presenter till David som han ska få då han kommer hem....
Han har fått sin cars cykel och den cykla han på till dagis :) Så stolt så :)

Han fick även paket från sin farmor, han vart så själa glad av hennes paket ett set med fina sommar kläder plagg + en lastbil från Cars som han älskar :)

Kunde inte bli bättre för honom...iofs så kräver mina barn inga paker av någon, dom är  vana att få av oss, sedan ingen annan....och det är skönt att man har barn som absolut inte tar för givet från andra människor :)

Ett stativ som han kan måla på från Ikea fick han också i morse,där har han målat en gubba, solar och lite annat kul :)


Nej nu ska jag invänta att doktor ringer och försöka slå in paket :)


Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Hoppas du får ordning på skallebanken för det är verkligen inte kul! Kaffe e ju nu gött!! ;) kram

2009-05-14 11:27:49
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Låter inte bra, Victoria.

Missa inte den där doktorn!

Uppmaning från farmor Monica

2009-05-14 12:54:28
Skrivet av: Mickiz

Unvik datorn. Biverkningar få man ändå av allt man knapra... Det stativet e göbra ^^ Ha vi med.

2009-05-14 15:59:29
URL: http://www.michaelaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback