2009-11-10 07:30:09

Åter igen... ♥

trodde jag man var 2 om sex...kolla detta:

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1774155/han-raggade-pa-facebook-gjorde-kvinnorna-gravida

Varför skyddade sig inte tjejerna också? Man kan aldrig skylla på den andre då kvinnan blir gravid, detta gäller båda parter....anser att båda parter har skyldighet att ha skydd.

Och varför inte använda sig av kondom då man har sex 1:a ggn? :)

Ja skumma saker man får höra ibland...men brukar vara så med sex historier man skyller på den ena och den andre :)

Ja tur man vet själv vad man gör och inte gör och vilka gränser och moral man själv har :)

Idag blir det en tur till staden med vän, nu ska det duschas innan barnen skickas iväg :)

Tror jag ska beställa tåg biljett idag också till torsdag då jag ska opereras :)

Finns att göra :)

Ungarna käkar frukost så fint, mysigt med lugna mornar :)



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]






Kommentarer
Skrivet av: Birgitta N

Haha rejält virus det där (s) Jag vet egentligen inte vad jag ska säga men killen måste ha varit hemskt charmig (och snabb) men hur tänkte tjejjerna? Det var så många!

2009-11-10 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback