2009-11-24 08:29:41

Bakat.. ♥

scones...åkt på en smäll...tagit på ungar.....städat efter baket....:)

Ja hänt en del sedan kl 6 :)

Ska lägga mig och vila en stund nu.....sov inget inatt så sömn är välkommet :)

Just ja kom på att jag tog upp kräfor härom dagen, men eftersom jag äter så lite så blir det kräftor till lunch idag? Värsta lyxen känns det som...:)

Nje tyvärr blir inget mera skrivet just nu..återkommer efter lite sömn :)


God natt eller God dag? :)


Tack Ulle för ditt inlägg, jag gör så gott jag kan för mina barn :) Det gör du också, det vet jag :) Kram





I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback