2009-11-17 16:26:18

Blir man... ♥

kränkt eller kränkt....?
Vet i fasen längre...vill bara skrika ut min frustration....skrika HÖGT!!!

Hemma igen......fick åka in i morse...igen med högt tryck, svimnings känsla.....bara det känns kränkande att behöva åka dit åter igen...och högre hjärtslag....*muttra*

Tror vissa doktorer att man åker dit för det är kul?? Fan jag håller ju på att svimma vid tanken på att få en nål i mig...så inget jag föredrar att göra....

Fick ta mera Ekg och nya prover eftersom dom jag tog inatt ``försvann``.
Sovit till och från hela dagen...på medicin avdelningen....

Sedan nu innan jag fick åka hem så gjordes ett ultraljud....på hjärtat, Enbart för att stora sjukhuset ville tydligen det och det var doktorn tydlig med att upprepa flera ggr......ja men förlåt då för fan att man finns till.....så kändes det!
Iofs nu visade det ingen vätska i hjärtsäcken....som tur är...tror jag eftersom jag inte kollat upp ännu vad det innebär.

Att jag inte käkar struntade han totalt i.....Nehe....nej iofs gå ner några kilo dör ingen av....helt sant....men inte på detta sättet, kanske?

Enligt denne doktorn så kunde hjärtat få ``spel`` efter ett sådant här ingrepp och hoppa och rusa..lite lättare.....precis...efter.....Tyvärr visste inte jag det, ingen info jag fått??

Nu ska jag enligt doktor vila.....vila....vila...uhm det ända jag gjort sedan i lördags...legat i sängen och inte tagit mig ur sängen......Men ska fortsätta med det tydligen....:/  Lixom inte min stil att ligga ner och inte göra ett dugg....

Men men.....

Varit uppkopplad med hjärtat hela dagen....och det har nu lugnat ner sig...till en bra rytm...skönt....för jag hade redigt ont förut ändå ut i skuldran och armbågen....

Jaja...denna maktlöshet.....

Han sa också en sak jag tog upp problemet om mitt höga blodtryck.....Det trodde han berodde på att jag jagat upp mig själv..eftersom jag lever med skyddad Identitet så har jag varit med om mycket??

Jag var så nära....att börja skälla ut honom......men sa inte ett knyst bara tittade tomt på han....

Är man en broblem medborgare för att man har skyddad identitet??
Det kan inte bero på andra sjuka människors val här i livet?? Man kan inte styra andra människors handlingar!!

Jag hade ett topp jobb där jag tjänade 30 000 kronor efter skatt....levde ensam med min dotter, käkade p-piller, men blev gravid ändå....då jag hade träffat denna killen i ca 2.5 år.

Jag hade redan Sandra och visste att en abort finns inte i mina tankar.....Aldrig någonsin.
Men han tog sitt val och valde sätta en kniv i magen på mig & min älskade son!

Gör det mig till en medborgare med problem??   Har idag fortfarande god ekonomi....äger ett radhus...barnen går i privat skola (dom minsta).
Jag har enbart haft 3 killar i mitt liv....så ingen som strular runt på det sättet heller....inga sjukdomar...för enligt doktorn är jag nu botad....

Hade sådan lust att skrika till doktorn...jag råkade träffa en människa jag inte ens visste var sjuk...känns som man blir dömd...på förhand....och det gör ont!

Ja.....så nu är man hemma igen....med att inte kunna äta, yrsel.....hjärtat går för fort då jag gör minsta ansträngning....

Men nog om detta....nu är det Fan nog.....nu får det vara så här och slutar hjärtat fungera en dag...så gör det....orkar inte leva med besök in och ut från sjukhus......:(

Jaja skiter i allt detta nu...totalt skiter i det.....snälla fråga inte mera hur det är med hjärtat....det kommer få vara som det är nu...

Kommer inte söka mera..vet att jag sagt det Innan, men nu är det så!!

Nu börjar mitt nya liv, Sitta stilla.....och bara vila.

Mötte en kompis och hennes kille...på sjukhuset då jag skulle hem...hon hade träffat en ny man....som då tydligen var läkare...hon läser min blogg och hade nämt detta för honom och han hade själv läst här...han bara skaka på huvudet....och sa att jag borde vara inlagd och få vara uppkopplad ett dygn...och sedan kolla arbetsprov och grejor.....en mycket trevlig man....kanske dags att bjuda hem dom...länge sedan jag träffade henne så där :)

Ska också ringa Tina min kompis där vi bodde innan som var barnens barnläkare och kolla va hon säger...vill ha vänners utlåtande...känns det som.....



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback