2009-11-12 07:00:46

Doppare dagen.. ♥

Är nu här....idag ska det åkas till sjukhuset...trött lär jag vara, somnade omkring 20:30 igår..vaknade vid midnatt efter en dröm...

Och sedan har jag klurat ut hur allt med Adam ska lös sig....och allt med skolan och saker som försvinner....borde inte ens ha detta i tankarna....borde ha sovit en god natts sömn för att vara utvilad till jag skulle åka, men inte....*sucka*

Jag har bara inte 600 spänn att slänga ut på nya regnkläder. Han hade helt fungerande med nya stövlar...ja och vart är dom?

Jag kan inte slappna av längre....känns det som, alltid något problem som kommer över en...


Ja snart ska det åkas iväg...till sjukhuset..tar ca 2 timmar dit...kanske kan sova en stund på vägen dit.

Ja tack alla för erat stöd igen....nu kommer jag inte vara här förrns jag kommer hem...och jag hoppas det är senast på lördag....

Ha det så fint så länge så skriver jag då jag kommit hem igen...är fortfarande skeptisk till operation en fredag den 13:e....men men :)




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback