2009-11-20 16:02:52

En snabb fundering .. ♥

Innan jag drar....Webbhotell!!! Ska jag satsa på detta??
Ska ju utveckla bloggen mera nu.....
Ska absolut inte tjäna pengar på den, men jag vill finnas till hands för er som läser...så mycket som möjligt.....Hitta på olika forum ang olika saker....tex skyddade  människr i Sverige....Gömda flyktingar....ja mycket som finns i mitt hjärta....kanske den svenska vården :P Nej skämt och sido....

Kan NI komma med förslag på hur jag ska göra....som sagt vill inte tjäna pengar på bloggen...har pengar så jag klarar mig ändå :)


jaja mååååååsteeeee rusa........ska ju iväg i helgen....på hemliga uppdrag....




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]






Kommentarer
Skrivet av: Ramona Fransson

Varför vill du inte tjäna pengar på din blogg? Det är inte fult att tjäna pengar! Det som är fult att tjäna pengar på enligt min mening är om du utnyttjat andra människor för att tjäna pengar. Inte annars!



Konstig filosofi i Sverige" Fult att tjäna pengar" är det bara på Lotto, V75, Oddset, Stryktipset, Bingolotto, Måltipset,V65, Europatipset, Trisslotter, Postkodsmiljonären eller andra statliga spel som vi vanliga dödliga ska få lov att bli miljonärer på?



Om vi är duktiga, bra på att blogga och få intresse av andra ska vi då se oss som misslyckade?



Nej, vickanen sluta genast upp med att tänk så! Du duger till vad som helst och om du tjänar pengar på det ska du bara vara STOLT!



Mvh

Ramona Fransson



2009-11-20 23:56:49
URL: http://www.ramona-fransson.blogspot.com
Skrivet av: Leroy

Ha inte så bråttom.

Du kan väl ha två bollar i luften?

Inte utesluta det ena för det andra...



Leroy



2009-11-21 00:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback