2009-11-25 08:56:48

:) ♥





Vet inte varför, men tyckte denna passade idag...älskar hennes kläder hon har på sig...älskar det gula :)

Ska vila en stund i regnet, sedan ska det köras igång med en massa saker....:)



Vill Visa en sak iofs...fick ett mail av en mycket god vän i Usa.....:


Victoria,    I just wanted to tell you how good it is to get to know someone as wonderful and special as you !  I've never met anyone quite like you  I'm glad to be your friend and be a little part of your life.
You will ALWAYS have a very special place in my heart  These words are from the heart, i'm so glad we are friends.  Your friend,

Blev så rörd av hans mail, en mycket god och kär vän som vill träffa mig och min familj och som vill visa upp sin familj för oss....sådan vänskap växer inte på träd.....

Thank you, Robert Alan Baker Junior! :)

Värmer lika mycket varje gång jag får sådant här...jag är den larviga som blir rörd och lipar...Och vetskapen om vilka innerligt goa vänner jag har och vad lyckligt lottad jag är!
Fast det är en hel Ocean mellan oss :)

Älskar att få sådana här mail...jag älskar då människor kan berätta vad man betyder för dom och jag älskar att göra det samma.
Man ska inte vara så rädd för att bevaka sina känslor!


Hittade en passande låt nu, kanske....:)







I med Ipod hörirsarna och rockar loss!!! :)





Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]








Kommentarer
Skrivet av: Anonym

ja du "När vi två blir en" blir jag väldigt nostalgist med för jag minns när den var populär.. och hur jag dansade till den på ett disco hos en klasskompis...!

2009-11-25 11:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback