2009-11-25 17:40:52

:/ ♥

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article6179007.ab

Hemskt...att det verkligen ser ut så här...det man inte ser det finns inte känns det som ibland...:(

Undrar om man sätter skygglappar på eller att man inte vill tro att det verkligen är så...

Ja, förstår vänner som jag har är veganer....men skulle ha svårt för det..jag älskar ko kött och vi ska snacka Oxfile va....älskar det bara rätt tillagat....:)

Sommaren är ju underbar med all dess grillning av kooo kött :)

David står nu och käkar av min köttfärs...så tydligen gick den att äta.....själv är jag inte speciellt hungrig...:)

David är så rolig...tror han har dom renaste 3 årings händerna...har ju handsprit hemma på dass...och han spritar in sig så det rinner efter varje toabesök :) Han är så duktig så i mammas jakt på bacillisar :)

Adam är på kortids och har det lungt och skönt....:)

Själv som jag skrev innan så har jag haft en oerhörd trötthet idag och dubbelslag, men känns bättre nu :)

Så förväntansfull inför söndagen med besök....:) Alltid lika roligt med bjudningar.....bjudning låter så vuxet...:)

Glögg fest? :) Alkohol fri då naturligtvis :) iofs kommer jag nog inte njuta, men sak samma glädjs mera åt att vänner/släkt  myser och äter en massa gott :)
Då mår jag bra! :)

Så underbart skön känsla då man glädja andra!!





Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback