2009-11-24 17:35:07

Fått... ♥

i mig dagens första och sista mål idag, inte mycket mat iofs.....kräk färdig...men tvingar i mig ett mål/dag i varje fall :)
Funderar på att gå ut och gå en sväng om jag orkar..:)

Adam tog sitt bacon vaccin idag....iofs första sprutan..ska ta 2 st så den 17:e är det dags igen...:)
David ska ta på torsdag, sin 2:a spruta :)

Adam tyckte det gjorde ont som bara den. :)
Berättade att när jag tog den så kände jag ingenting alls....:) Gjorde faktiskt inte så ont :) Och inga biverkningar heller för min del :)
Hoppas han också slipper det :)
Adam ska till kortids i morgon och ska stanna tills på fredag :) Skönt för han att komma iväg lite :)

Imorse var han inte glad på mig....jag stängde av hans dator som han satt och spelade på.....eftersom han var inne på spel som han absolut inte får spela.
Då fick jag mig en ordentlig känga.....iofs gjorde ej så ont..men ändå :) Man får inte slåss :)

Men eftersom han hade sin assistent här så fick hon honom att tänka på annat spela x-box istället :)

Han låser sig inte lika mycket nu då han somnar innan kl 20 på kvällen.
Förstår inte hur jag klarade mig innan då han hade medicin..som dag och natt och man märker hur mycket bättre han mår :)
Kanon piggelin på morgonen, allra helst imorse då det vankades nybakat bröd :)

Inte fått upp gardinerna idag tyvärr..kanske imorgon eller ikväll?:)
Måste Måste....:)

Nje nu ska göras annat....:)


Har ju glömt dagens musk....ska kolla det senare d¨å blir det flera musikstilar antar jag :P


I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback