2009-11-08 00:32:50

Fick en frågan om vad förra.. ♥

Inlägg handlade om.
Jo jag fick detta efter inlägget Kärlen, vad är det??

Det känns som att det du skrev handlar om vad som har hänt i mitt liv!!!!! Det jag inte fattar är hur du fick reda på det...Men det jag vill säga nu är att sluta lägga dig i,det som har hänt har inget med dig att göra! Sluta lägga dig i andras liv och skaffa dig ett eget!!!!

Kommer klargöra en sak för alla som INTE visste, jag skriver om vad som sker i mitt liv och saker som man får höra av andra människor, kanske en av dom inblandade.

Jag skriver ALDRIG ut namn!

Och hittar jag saker som jag anser vara värdigt att ventilera här eller där....så gör jag det och med det innebär det inte att jag lägger mig i människornas liv.

Nu ska jag sakligt försöka svara denna personens inlägg, väljer inte att visa hela och godkänna den eftersom hennes namn står där och det är högst 2-3 st här som vet vilka dessa är i real life..resten av alla läsare vet Ingenting!!

Tar du åt det av det som står så står det för dig, det kan ha hänt i ditt liv, men jag kan lova dig att det har hänt i många andras liv också, tyvärr!
Ja hur jag fick reda på det?? Det har jag sagt till dej flera ggr, en av dom medverkande sprang ut med det direkt till andra då det hänt!
Har inte med mig att göra? Beror sig på hur man ser det, jag får insperation ur mitt eget liv och andra livshistorier jag hör här i livet!

På min blogg tar jag upp vilka ämnen jag vill och jag står för dom!

Lägga mig i andras liv, nje däremot så skriver jag att jag skulle slänga ut han om det var min man och hur jag skulle reagerat.
Hur ni löser eran sits efter otroheten är helt och fullt upp till Er, ingen annan.
Men jag hoppas innerligt ni får rätt hjälp!

Händer det sådana saker så får man räkna med konsikvenser att andra människor får sig tankeställare på hur man själv skulle reagera och det har jag, likaså om den kända mannen som misshandlat sin tjej.

Nog om detta, den som inte kan ta vad jag skriver behöver inte besöka min blogg, det är väl frivilligt att gå in här och läsa? :)

Där kom förklaringen, jag vet att jag är luddig ibland, men när jag får skratt anfall och försöker skratta åt saker så känns det så mycket bättre! :)

Alla har vi rätt till en åsikt vare sig andra vill höra den eller inte!

Jag har sagt min och passar det inte så gå! :)



Nu blire goooo natt, somnar snart på plats :)



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback