2009-11-19 22:27:44

Fick precis.. ♥

ett Gätsboksinlägg måste visa...eftersom det ändå blir öppet då man godkänner det:

Läser din blogg då och då. Mm, jag vet och tycker det är roligt att du som man också kan gå in och läsa och kommentera :)

Hoppas det håller i sig. Du åter får balans och rytm. Tack :)

Gjorde en Invasiv Elfas förra vekan och har fått remiss.  Ohhh tusan.....:/

Ser fram emot att de försöker få ordning på rusningarna.  Ja det förstår jag.

Haft sådana sedan början av 70-talet. Första gången dom fick den på EKG var för någon månad sedan då jag inte kunde kryssta bort det. :(

Efter en havltimme 220 i puls tog 3 timmar innan den var nere på normal. (Snacka om träningsvärk i hjärtmuskeln. Det var ju som att springa 3 marathon på 3 timmar i antalet hjärtslag.) Jag brukade ligga hemma minst 1 en timma jag...då hjärtat var uppe i 230-240..slag..ja visst tusan blir man helt slut...:/

Ställer hoppet till att det fixar sig, Läkarn var jätte bra.  Bra


Man borde ju få va sjukskriven för man känner ju vad stress och ilska kan göra. Ja

Men ne då, ta en betablokerare vid behov. :( Jag tog inte ens några tabletter..avskyr allt att stoppa i mig...i medicin väg...

De påtalar inget om vikten av motion. Känner själv at det blir mindre ofta då man av träning tömmer ut stress och adrenalin med endorfin. Ja :)

Hoppas det blir bättre. Musiken kan även den göra skillnad samt skratten. Ja musiken älskar jag...utan den är jag liten...skratta, gråta, ja allt kan man göra till musik, älska, dansa...ja jag menar ALLT :)

Hoppas det blir bra. Tror på sjukvården trotts en kille jag vet de på sjukvården flera gånger fått opereras för dessa rusningar. Idag säger man sig komma åt 9 av 10 då de sitter på framsidan av pumpen.
Jag tror också på sjukvården...bara inte på vissa människor som skulle valt ett annat yrke. :)

Man kan ju hoppas att man slipper dom så att de inte dyker upp efter pension och ställer till med mer oreda. Håller med :)

Leroy

Tack Leroy :)
Blev så glad av ditt inlägg, länge sedan jag såg dig kommentera nu så jag var tvungen att ära dig här :)

Kram på dig och lycka till med ditt, det kommer lyckas :)

Stor mega Kram till dig från mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback