2009-11-20 07:49:14

Fy bubblan... ♥

Vilken elak mamma jag är.....:( Så ledsen.....hur fan kan jag vara så galen???
Det slits jag nu med i huvudet...men jag VET att jag gjorde rätt...
Så säker på min sak!!!

David han grät idag....vägrade dagis.....han berättade igår att J***** inte varit snäll...han slår tydligen min son....

Gaaaaahhhh då kommer mamma känslorna...ska jag gå och slå ner han åt dig??? :)
Nej då...killen är bara 3 hela år......*skrattar*
2  st 3 åringar som slåss.....eller vad dom gjort.....:)
Ringde dagis...dom får reda ut det idag.....:)

Jag vet att jag gjorde rätt...men varför gör det så ont i hjärtat då för??? :/

Värsta jag vet när mina barn/andras barn lider.....gör ont långt in i kroppen....Jaja sluta larva mig nu...:P

Uhm skulle ju ta mig ett snack igår med mig själv angående Paradise Hotel...Uhm såg avsnitt 4 igår...och Nu kan jag inte slita mig alls....va fan......Vill ju se om Jackie och Simon kommer till skott.....om Simon kan hålla sin sperma inne längre än John....:P
Ja när är nästa avsnitt idag, imorgon? Måste kolla det...jag är fast!!!



Inte sovit en blund inatt donat en massa med detta som jag vill SKRIKA ut här....va tusan......hoppas så innerligt att det går i lås......:)
Håll ett par tummar och tår åt mig så e ni snäller :)
För detta kan gynna Dig som läser!!!! :)




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]















Kommentarer
Skrivet av: ulle

Hej tjejen!! alla barn slåss,det få man räkna med,,men de ska ju inte vara rädda för att gå till dagis,det ska vara en trygghet för dem.....

men tyvärr så är det så här på dagis, märker det på vårat. Zindra har börjat slåss sen hon började=(=(

Men tyvärr så är det endel barn som bara ska slåss hela tiden,,,man undrar ibland om föräldrarna säger åt sina barn ordentligt...

Hoppas det löser sig

Kram/ ulle

2009-11-20 08:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback