2009-11-15 13:33:30

Ge mig... ♥

Matlust.....eller något..eller ta bort illamåendet och yrseln så man kan käka :)

Vill bara sova jag...men när man inte får näring så blir man ju tröttare också....

Känner mig så klagande, gillar inte att vara negativ alls.....men nu tusan är jag det till 100% :)

Klag,klag,klag och åter klag!! :)

Sitter fortfarande oklädd i sängen...och bara sitter....:/

Per var och köpte hämtmat till David och sig själv....men jag vill absolut ingenting ha....

Tur Per är här och tar David, annars skulle jag inte klarat detta....tror jag.....Ta hand om ett barn och vara säng beroende....

Försökte gå ut och gå och sedan käka på Kina, men kändes som jag skulle svimma av flera ggr....fick gå där ifrån.

Försöker analysera och förstå varför jag inte mår bra....men hitt inget svar....men blir det inte bättre imorgon så får jag ringa till någon som kan något ang detta.....på tisdag måste jag vara ``hel`` då kommer Adam hem :) Älskade Adam :)

Glömt ringa kortids idag och kolla att läget är bra, så nu pratar jag med dom :)

Allt har gått kanon bra igår kväll med honom :)

Men han saknar mig och vill komma hem :)
Blir så ledsen när man hör att han längtar hem...Iofs tur han har hemlängtan :)
Men tårarna kommer alltid då man vet att han saknar mig :)



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se


[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback