2009-11-02 20:44:57

Gick precis in... ♥

på min Vickan105 mail....kollar inte av den varje dag så ni vet....

Hade fått ett mail från en människa som svek mig för många år sedan....ett svek jag har haft svårt att förlåta men jag har lärt mig att lägga förlåtelse i någon annans händer..inte mina....jag lämnar över det så jag själv slipper bli bitter....

Personen skrev att hon vet vad jag tycker om henne....till sak hör att jag idag inte tycker något alls.....känner henne inte idag....kände personen då...men alla kan förändras.

Hon skrev absolut inget otrevligt utan snällt och omtänksamt.

Men jag blir så splittrad har mått ganska dåligt hela dagen pga att jag vet att 2 andra personer mår otroligt dåligt just nu och jag gillar dessa människor i massor....

Så när jag läste mailet så reagerade jag med tårar....pga att en så kanon bra flera års vänskap...bara försvann i ett svek...att den inte var mer värd....

Sedan...lätthet att jag förstått att ALLA nu fattat va denna sjuka människan gjorde mot Adam som foster!

Adam kommer aldrig kunna bo själv, ha en flickvän.....ja lika med inget liv i jämförelse mot dig och mig!

Ja svarade hövligt...i mailet....men känner att det räckte...den vänskapen kommer tyvärr ej finnas mera...svek har jag svårt för...hur man kan såra människor....och sedan tro att man ska stå kvar...och sedan skicka in sina vänner på Lunarstorm som jag då hade och angripa mig....Nej tack till sådana fasoner!
Men jag hoppas hon och hennes familj har det bra!

Ja, jag har fått min operations tid ang hjärtat....12 november....nästa vecka...alltså...wow...jag ska inte klaga men det känns just nu jobbigt då jag sett film på det och eftersom dom ska bränna där inne i hjärtat så finns det risk för proppar mm.mm....och med min tur så lär man väl få en sådan...Jag får inte sova...ingreppet tar mellan 2-4 timmar....sedan måste jag ligga ner i 6 timmar...hur ska det gå...?Jag gillar inte att ligga stilla alls..men ska inte klaga...vilka I-lands problem :) Klagar på att ligga stilla :)
Sedan 10 december så ska knät opereras och sedan är allt överstökat....någon som har tid att komma hem och fixa julen åt mig? :) I-lands problem igen? :)

Adam älskade Adam är på kortids till torsdag....då får man vila lite kvällstid...som tur e...:)

David sover som en stock i min säng, där sover han..när Adam inte är hemma...för annars är det Adams plats....
om nu inte David kommer upp på natten, då sover vi alla 3 där!

Jag sover så dåligt....kan inte slappna av....såg Oprah idag...och direkt skenade min fantasi iväg....när man kommer i klimakteriet så har man svårt att sova..kan man hanmna där som 37-åring? Vill iofs inte ha det måntagliga längre.....bara obekvämt och jobbigt....jag svettas...en del...men kanske det beror på annat, stress...alltid stressad iofs....:)

Lyssnar på Radioseven.....säkert 7-8 år sedan jag lyssnade på den...kanalen...bra svängig musik som jag gillar...:) Också I-lands problem...?.vilken radio kanal ska jag lyssna på? :)

Jag berättade ju för er om Adam att jag känner av honom...när han inte finns....fick veta av några av ER läsare att tvillingar kan ha sådant, Tack. Måste kolla upp det! :)

Jag har fått så många uppiggande gästboksinlägg och MAIL där NI berättar om era egna öden....men då brukar en del tillägga: Men det är inget mot vad du gått igenom!
Jag säger så här.....det du eller någon annan är med om i sitt liv går inte jämföra med någon annan, det är inviduellt hur man uppfattar saker...för en del räcker det att bryta benet så är hela världen svart...för mig krävs det mera...men visst jag har många, många svarta dagar då jag inte ens orkar gå upp ur sängen...eller vill möta människor allt....

Men det Du är med om...kan inte jämföras med mitt..antagligen det värsta du varit med om i ditt liv..och med olika erfarenheter, bagage så blir det som det blir! :)

Trodde det skulle bli mera känsligt ämne idag, men så där....lite okänsligt kanske? :)


Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]

Kommentarer
Skrivet av: Bitta

Jag vill bara säga KRAM*

2009-11-02 21:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback