2009-11-25 05:50:29

God Morgon :) ♥

Inatt har man sovit några timmar :)

Satt inatt också i fånen med en mycket god vän som har det jobbigt....önskar man kunde hjälpa mera...:/
Lyssna betyder mycket, det vet jag själv då jag har problem och ringer denna personen så uppskattat att någon lyssnar och finns till....:)

Idag då?
Jo julgardiner nere ska fortfarande upp....dom hoppade inte upp av sig självt igår....tyvärr :)
Planering till glögg bjudningen på söndag, inhandling....ja en del som ska göras :)
Men gör man det från hjärtat så är det bara roligt...

Funderar på att göra scones till barnen idag också...Adam käkade och käkade igår :)
Går fort och det är gott :)

Lite mys så där innan Adam idag ska till kortids....tills på fredag...:)
Känns som man skulle kunna dra ner på tiden där snart...eftersom han är nu rätt medicinerad...och får mindre utbrott :)
Man orkar med utbrotten som kommer nu eftersom han somnar tidigt och är lugnare dagtig :)

Funderar också på dagens mat.....
Får se vad det blir.....:)
Eftersom jag inte äter så mycket så känns det som skit samma, men ungarna behöver ju käka....:)

Nje nu har jag farmar, yovillat och saker på facebook, läst tidningar på nätet så nu ska man göra sig i ordning och ta på sig kläder kanske...:)

Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback