2009-11-28 23:39:09

Har.... ♥

Varit med om en jobbig sak ikväll, det rör inte mig...utan en person som mår mycket dåligt...och ni som känner mig...vet ju att jag vill hjälpa alla, trots att denna tjejjen behandlat mig som skit så åkte jag dit idag...och det är tur det...för hon behövde mig just ikväll....

Fick ett tackanda handslag av polisman pga att jag lyckats få bort tillhygge av denna personen...som denna bar i sin hand....

Jag försöker köra med psykologi och kärlek i sådana situationer...ikväll lyckades det...ingen blev skadad av kniv...Tack gode Gud, för det!

Hann inte tänka såg bara att hon hade den nära sig...och jag valde att berätta hur rädd jag är för sådana....och då släppte hon ifrån sig den.....personen vet ju att jag blev knivskuren i magen då jag väntade Adam....

Tycker så innerligt mycket om den här personen och hela hjärtat på mig slits i delar av allt jag såg ikväll...
Tänker inte gå in på det närmare...räcker som det är.

Men det psykologiska tänkandet....och se anhöriga/vänner till henne fara så illa (Inte bara jag) är så jobbigt....

Ja nog om detta, snälla fråga inte om det....jag fick panik åka ut till henne som vän då jag fick reda på vad som hände...och hennes vän kommer jag fortsätta vara....:)

Nej, nu ska jag gå och lägga mig..helt slut......men tänk på hur bra ni har det ni som har kärlek och lugn omkring er...det har jag också, men ibland blåser vindarna kring vänner så man måste finnas...

Vi är ju trots allt allihopa bara simpla människor....Men den här människan älskar jag som min syster...det gör så ont.....:/




Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback