2009-11-18 08:44:56

Helt slut... ♥

Efter snart 2 timmars hjärtklappning....illamående...yrsel...

Nu FAN orkar jag INTE mer.....fan djur har det mera humant, dom får åtminstone en spruta ...*muttra*

Hela jävla svenska sjukvården är ju Kass!!!!!

Ni som känner mig vet hur jag blir då jag blir redigt förbannad.....jo som en jäkla barnunge...ska trotsa.....

Jag vet bara en SAK, jag ORKAR inte mera...hur ska sjukvården fatta detta?????

Varit och sökt 3 ggr i helgen och blivit hemskickad, sönderstucken i armarna, här får dom ingen mera chans.....Never att jag går dit igen.......se nedgående inlägg ang hur jag blev behandlad....*muttra*

Och ni som undrat hur jag menat med att DU ska göra mig bra, menar ER mina bloggläsare, men skriver DU för det ska vara mera personligt....
Och då jag skrev det om att hoppas du har mitt nummer kvar, ring eller vad jag skrev, tack till er som hajjade.....och skickade fina sms till mig....också menat till ER alla som läser och som är mina vänner!!!

Kanske dags att köpa ny mobil.....min åkte i väggen.....

Hur mycket ska man tåla som patient????
Ligga hela dagar under täcket i fosterställning och sedan inte ens våga sluta ögonen nattetid....för jag tror jag ska avlida......
Har ju som sagt inte TID med det. Jul snart! Mina älskade barn........


fy fan för allt just nu....

kan inte skriva mera lipar bara...har gjort det hela helgen trodde tårarna var slut nu, men inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback