2009-11-26 16:18:43

Helt... ♥

körd i skallen just nu....gick hemifrån vid 9, kom hem precis...huga gick till staden...räkna med att jag ikväll måste ta en morfintablett...har det mot knät...men tar dom enbart i nödfall och nu är det NÖDFALL....tusan va ont det gör....:/

Ska nog gå och lägga mig och vila för att sedan hoppas kunna ta tag i gardinerna som ska upp..stakar mm.mm :)

Mötet gick kanon bra ang Adam :)

Stora framsteg...det vi pratade om för att påminna oss om idag är att Adam antagligen inte förstår när vi pratar med honom....gör så ont....tårarna kommer alltid vid dessa lägen...:/ Kanske bilder kommer kunna fungera....hoppas det :)


Ja nog om detta måste vila en sväng får ta det andra om mötet sedan :)



Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback