2009-11-27 19:17:11

HJÄLP!!! :) ♥

Jag får inte plats med alla mina julsaker...och hälften är inte uppsatt ännu....skrämmande vad saker.....

Hahahaha Adam och jag roar oss, har en tomte som sjunger och ska samtidigt vicka på rumpan :) Men den fungerar inte alls...:) *skrattar*
Adam lägger ner hela sin själ i att få den att vicka...slå den på huvudet?, slå i stjärten? :) Försöka hjälpa till att böja på benen, men INGET fungerar för honom :)
Mamma sa då:
- Tomten måste vila sig till julafton....han bara tittade på mig som jag var dum :)  Antagligen får han lixom inte ihop logiken....

Men han är så underbar min Adam, han hjälper mig...eller NU leker han och stökar om allt jag satt fint....han förstår inte att saker ska stå fint...på hans sätt ska allt stå i en klunga i mitten....:) Älskade ungen :)

David är mindre road....tv:n som gäller för han....:) Har bara hjälp till en stund....

Bilder kommer sedan, jag lovar! :)

Nu måste jag klura ut hur jag ska få plats med allt.....:)

Huga vad det spelas olika melodier....från speldosor...hus, tomtar som inte kan dansa :) :)

Hahah nu dansar den iofs...Vilken lycka för Adam.....

David är iväg med sin pappa och gör annat för stunden...han kommer sedan :)

Ser fram mot söndag älskar att omge mig med människor...så det kommer bli en perfekt dag för mig...:)





Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]


Kommentarer
Skrivet av: Elin Markusson

Har inte heller uppe en enda julsak, ska bara ta upp nå lite grejs. Har tappa julkänslan för nå år sen, ger som mig inte lika mycket längre...

Lite trist men men.

2009-11-27 23:55:25
URL: http://www.metrobloggen.se/tusenideer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback