2009-11-20 19:50:20

Hur man ska gör? ♥

Då man möter en person i livet som inte går obemärkt förbi...en...jag menar på alla plan, vänskapsplan, kärleks plan eller andra plan där man behöve rventilera då man tex tycker någon inte varit snäll mot en.

Jag är sådan som vill berätta för personen i fråga...är det fel av mig?

Jag vill att människan ska veta hur unik denna är!

Eller är det tonårs fasoner att man gör så?

Jag tog ett beslut idag att medela en person att denna inte gått obemärkt förbi, jag är nöjd med beslutet....men vad gör man om personen tycker det är urbota dumt? Idiot förklarar en?

Ja jag vet inte, men är det en människa man aldrig mera kommer att få se så tog jag det beslutet att göra så....hade själv...(utgår alltid från mig själv) velat veta om jag hade gått förbi någon och lämnat positiva eller negativa spår....men det är jag det!

Tycker vi sällan ger varandra uppskattning i Sverige och kan ge sådant till andra människor....varför ska det vara så skamset för...? Varför ska man behöva vara rädd för vad den andra människan ska tycka/tänka?

Vi har val här i livet och har vi gjort ett val så märker man efteråt om det var ett bra eller dåligt val! Tyvärr oftast försent då.

Mitt val är gjort...rätt eller fell att göra så....det märks nog...tids nog antar jag!




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]






Kommentarer
Skrivet av: Leroy

Det är lätt att man blir ett nervvrak. Idag höll jag på att bryta ihop på jobbet. Fick en rusning trotts att jag käkar betablock. Gick in i vilrummet lyfte skylten. Ville vara ifred men var rädd att ingen skulle kolla om man svimmat.



Tur att man efter en kvart kom ut och såg normal ut.



Vi får se hur det reder sig. Igår var allt bra.



Det är nog summan av allt som vill komma ut eller göra sig påminnt.



Hoppas du har kunnat hitta lite harmoni och balans.



Motion och musik.



Tack för att du svarade. Du får en till låt till din Mp3



Under pressure:

http://www.youtube.com/watch?v=7BK0r6XIwSE



Önskar.



Leroy



2009-11-20 22:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback