2009-11-24 01:56:33

I did it again.... ♥

..woke up in the middle of the night....:)
Har varit vaken någon timma nu....sett Paradise Hotel 5 på nätet...ser mera sällan på Tv just nu..den hänger och slänger där inne på väggen tv:n.....men jag använder den inte...andra gör...:)

Har en historia att dra nu när den smällt efter ett antal veckor....:

Det var en gång...en tonåring.....en tjej på ca 17 vårar....
Hon skulle sova borta en hel helg...hos en kompis....
Men under hela den helgen så hade mamman till henne en obehags känsla...:(  Hon sov inte alls hos den hon sa sig sova...det visste mamman under helgen....utan att få fakta på det, utan i hjärtat.....mammor känner sådant där!
Mycket riktigt så¨kom hon hem på söndagen..sprang upp på sitt rum, duschade.....

Mamman sa till henne att hon inte trodde på vart hon varit.....

Och mycket riktigt kröp det fram senare under söndags kvällen att hon varit hos en kille....mamman visste sjuk nog vem....
Han hade åkt till denna staden och hyrt rum, för att umgås med min dotter.....han ÄR 32 år!!!!!!

Vad i helvete ser han i MIN 17 åriga dotter?????? Pedofil??
Alla dessa frågor ang om hon tror sig blivit drogad? Haft sex? Med barn????? SJUKDOMAR!!!

Jag vet att min pappa tagit tag i problemet, han har sagt upp vänskapen med henne på Facebook och bytt nr.....
Och jag VET att det är tack vare min pappa!

Har svårt att lita på Sandra igen pga att hon ljög för mig, tänkt om han dödat henne?? Drogat henne??

Han var lixom 32 år???? Någon jag kunde dejtat, mera normalt!

Nu anser jag inte att ålderskillnad ska vara problem...men går det för långt ner i åldern så anser jag inte killen är frisk.

Ja tänkte inte skriva om detta.....men jag tycker det är VIKTIGT att man som förälder ser igenom sina barn....inte litar på dom blint....Ungdomar ljuger mera än vad dom pratar sanning i perioder.....:/

Jag har frågat ang sex...har fått samma svar varje gång.....Men varför kan jag inte lugna mig med svaret och försöka lita på det....?
Nje tyvärr går inte det......:/

Jag som hade en egen teori om min dotter...ska BO hemma tills hon är 45...oskuld tills hon är 60 :)


Nje, skämt och sido...men jag hoppas han inte rört henne på det sättet.....har han inte fått besök innan så kommer jag besöka och har han inte fått skäll då så lär han få det av mig!!

Och hur fan tänkte Sandra....jag har varnat henne så många ggr då det stått i tidningarna att det mördats tjejer som träffat killar via nätet...eller som blviit drogade...eller/och våldtagna.....:/
Hon är 17 år, anser jag har rätt att kräva en liten mognad av henne!



I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback