2009-11-26 06:59:29

Igår... ♥

Var ju jag och Sandra ute och gick..vad fint många gjort i sina fönster...har panik nu att jag inte ens börjat...:/
Jobbigt som tusan att mina julsaker inte kommit upp :)
Men nu står lådorna här inne...men känns som det fattas lådor...får gå ut idag och kika runt...fanns bara 5 lådor...trodde jag skulle ha mera...ifos rensade jag ut för ett par år sedan...men ändå :)

Men igår såg man en massa olika stakar....långa, korta, höga breda....:)
Och många hade satt upp så fina belysningar...i sina trädgårdar....:)

Jag som Älskar julen måste nu jalla,jalla för att bli klar :)

Baka ska också hinnas inna söndag :) Tusan vad det ska göras grejs :)
Men mysigt det kommer bli att umgås med människor man tycker om + att det blir en krydda..en släkting på pappas sida kommer också, som jag bara träffat 1 gång innan i hela mitt liv :)

Spännade :)

Yes.....nu ska det göras annat :P



Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback