2009-11-02 00:37:44

Ikväll... ♥

När jag la mig så var jag verkligen trött...men sedan lägger jag mig och är inte det minsta trött..eller jo det är jag..men kan inte sova är bättre förklaring....Jag retar mig på ljud...och så kommer alla dessa tankar...

Jag har ju 2 operationer framför mig...10 dec knät sedan hjärtat, men dom har inte ens behagat höra av sig...har försökt ringa som en galning...men kommer aldrig fram.....så jag har gett upp.

Känner mig lite halvt skumt irriterad..kanske Pms på G....jo är nog dags för det snart...trött gnällig...vill bara sova....vill inte ens gå upp....är så trött....kanske beror på att det är så mörkt och trist ute....

Adam somna kl 20 ikväll, helt underbart...la mig vid 19:15 med honom och han var tyst och somna...Underbart söt han är min prins...sussar gott jämte mig :)

Idag fick jag uppleva något jag inte upplevt på mycket länge med Adam, jag fick en spontan kram!!!

Alla som känner Adam vet ju att han inte är den personen som delar ut närkontakt bara så där! :)
Så räkna med att man blev överumplad och stolt, glad ja allt på en gång :)

Ja så var det natt igen och jag borde sova för länge sedan.....men alla dessa men....men men men :)

Annars så har Adam, David & Per varit i badhuset idag och det gillade dom små, jag skulle följt med, men nu blev det inte så.

Adam har sagt så oerhört fula ord idag....men försöker ignorera det mesta då tar det stopp en stund OCD`n som jobbar på högvarv då...han vill bara provocera. Men ignorerar man....så brukar han lägga av en stund....

Adam sa idag också att han vill gå i skolan, tråkigt hemma...ja det förstår jag eftersom ha är rutin människa och kommer leva sitt liv med rutiner...så vill han ha det som alltid....till och med på julafton....så kommer det vanliga locka efter ett tag....

Adam har ju fått ny kvällsmedicin och den verkar fungera eftersom han somnar tidigare....men vet ni vad??
Den ingår Inte under högkostnadsskyddet...skumt va?? Cirkadin heter läkemedlet......känns lite skumt...men det verkar hjälpa så man får betala och vara glad? :)

Men det kanske kommer in där efter ett tag....:)
Adam har nu Concerta och Cirkadin!

David har haft en rolig dag...först badhuset och bada.....sedan iväg med sin pappa och handla saker, sedan iväg till kortids och lämna Adams väska inför imorgon då han ska dit och kommer hem först på torsdag eftermiddag.

Han har ju äldre kompisar där som han spelar en massa roliga spel med :)

Sandra har man bara sett till och från idag, hon har ej varit hemma...skrämde henne då hon kommit hem och var på toaletten och jag stog bakom då hon öppnade...trodde det var Adam där inne, men det var det inte :)
Alltid kul att skrämmas :)

Ha nu en fin måndag, så hörs vi :)




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback