2009-11-17 04:32:52

Inge kul... ♥

detta längre....känns som allt är tillbaka..yrsel...hjärtslag...ja allt....:(
Måste man behöva åka in igen...varför ens skicka hem en??? *sucka*

Uppdaterat: Kl är nu snart 6....ingen sömn inatt heller pga oroligheter med hjärtat.....
Har nu börjat känna stickningar eller strålningar ut mot armbågen....dom gör inte ont...eller känns som håll....vänster arm...
Detta känns helt sjukt.....
Hur känns det då man får en propp...? Jag vet inte....
Illamåendet och yrseln är tillbaka....hjärtslagen också tror jag...syns på linnet jag har på mig...det hoppar lite fram och tillbaka....

Vänster arm är full med blåmärken efter en sådan där man tar blodtryck med....

Ska man väcka Per...han sover uppe i Adams rum...hans ära har varit att ta hand om sin son hela denna helgen och då jag var på sjukhuset....kanske dags...kallsvettningar igen.....

Hur jävla dum får jag vara som sitter här och skriver....jo jag vill komma ihåg detta en dag om jag blir frisk...eller så får mina barn läsa det här av en helt annan anledning....

Ja jag hajjar inget med min kropp längre...är den på väg att lägga av helt...??

Jag önskar DU hade svaren åt mig...men jag vet att du inte har det....men önska kan man göra.

Nje dags att gå igen.....

Fortsättning följer nog ikväll eller en annan dag...

Den som lever får se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback