2009-11-28 18:24:01

Inte klar... ♥

Ännu med julsakerna....men är inne på sista rycket, hoppas jag :)

Fick lägga mig någon timma innan pga trötthet eftersom jag varit vaken sedan 02:30 inatt..kändes skönt...att få sova....:)

Min mage är kaos sedan igår då jag käkade kebab tallrik...bara fått i mig mackor till frukost....sedan är det dass besök...inte bra med snabbmat.....:)

Idag ska det sista upp så¨det enbart är dammsugning och torka golv imorgon, sedan iväg och köpa lite julblommor till bordet också :) Sedan klart! :)

Sen bara njuta av goa människor :)





Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback