2009-11-23 18:13:17

Ja..! :) ♥

Strukit alla julgardiner....nu....:)
Fått upp dom på övervåningen...så imorgon blir det nedrevåning som ska ha julgardiner....:)
Iordningställa stakar mm...men inget kommer tändas förrns på fredag!! :)


Ja nu e man helt slut....har en spegel där jag stryker...min husläkare har rätt.....jag har gått ner en del....syns på kinderna...och ögonen...ser bara trötta ut......:) *skrattar*
Blir nog så då man inte käkar så mycket....inte gjort sedan 2 dagar innan ingreppet, fick lite soppa då jag kom till sjukan...men lämnade hälften...för att smaka en ännu mindre god efterrätt...tur det fanns knäckebröd :P
 Nje men jag var för nervös för att käka....men men bara man dricker så klarar man sig :) Antar jag :)

Kollade också så man kunde gå ut och ta en cider när man käkar trombyl...och det fick godkänt :)






I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback