2009-11-30 20:54:20

Ja... ♥

Vilken dag...Adam fortsatte precis likadant då han kom hem.....uppspelt och allmänt bråkig...
Han hade tydligen vridit om en arm på en klasskompis idag...så han är inne i en extremt dålig period..
Men har märkt att han spänner sina muskler mycket mera....vet ej vad det beror på...men han slappnar inte ens av hemma som han gjort hemma.....
Han rör sig mera och mera som en autistisk person....

Han somnade i varje fall i tid efter många om och men.....:)

Men men som jag skrivit innan: Han är MIN lille underbare kille!

Nu till annat, Paradise Hotel:
http://www.expressen.tv/noje/1.1798069/han-latsas-sova-for-att-slippa-sex

Jag förstår verkligen Jackies sängkompis....ska bli spännande att se ikväll :P eller inte :)

Kollar på Ullared nu, länge sedan jag var där...innan Sandra föddes för 17 år sedan :)

OMG Finns en Anna Anka i Ullared också....tidningarna hade rätt.....trodde det fanns en för mycket...tydligen finns det 2....







Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback