2009-11-18 04:03:02

Ja men... ♥

Sover inte ännu.....tyvärr......går mellan kök och säng...tydligen tillräckligt.....men nog om det, skulle ju inte tas här.

Ja Adam han sover så sött här brevid....så avis på honom som sover så gott nu, tiden går ju som sagt foooort då :)

Skulle behöva åkt och storhandlat imorgon + alla andra saker jag hade att göra...bara att glömma....kommer nog inte fungera....nej.

Funderar på Busfabriken i helgen i staden där stora sjukhuset ligger...barnen älskar att vara där. Och där kan jag sitta och bara kolla då dom leker.....behöver inte anstränga mig alls.....får se hur det blir eller om Adam och hans pappa åker och badar eller bowlar istället :)  Eller så går jag på staden för att kika julklappar medans dom andra är på busis....tror iofs jag inte vågar det själv ännu....:/

Klockan är snart 4 och här sitter jag och bara finns.....finns, tänker, känner....ska ta ett citat en vän till mig skrev, Peter Hult heter han, förlåt Peter men jag snor det eftersom det passa på mig också!


Sometimes people might find me crazy and maybe I am, but anyway; Its just me.. *



Många upplever mig som jobbig...pratig....frågig....älskar att prata, skoja...nya människor man möter kan bli livrädda då jag erbjuder dom mina barn tex...hehe ett skämt jag alltid drar till dom flesta...och alla reagerar så olika....:) Så kul att se alla reaktioner! :)



En sak som många har svårt att ta mig för också det är min rättframhet....finns inga krypgångar utan rakt på bara!
Likaså med min ärlighet, visst tusan kan man dra en vit lögn ibland....men det är en annan femma....folk kan bli så fruktansvärt arga då man alltid pratar sanning och står för vad man sagt och inte sagt!




Sedan är jag sådan person som Aldrig någonsin skulle döma någon efter hörsägen....jag bildar mig alltid en uppfattning själv och visar det sig att den människan som ``varnat`` mig fick rätt så fick jag en ny livserfarenhet!




Jag snackar aldrig ``skit`` om någon, men däremot har någon behandlat mig illa eller varit snäller eller vad det nu kan vara så kan jag mer än rakryggat stå för det och säga det till andra!



Men det är för mig en annan sak det är självupplevelser med medmänniskor man haft..inget påhittigt skitsnack!



That`s me.....:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]




Kommentarer
Skrivet av: magda

det låter bra att du är rak och ärlig människa tyvärr så finns det väldigt ont om de... ! jag har själv varit med om de som har lyssnat på skit snack och vänt sida ..! fick det bara som exempel för ett tag sedan en som hejade men blickan sa annat ...!

2009-11-18 08:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback