2009-11-20 15:03:28

Jamen....? :) ♥

Underbart eller något :)
Kommer antagligen inte skriva här på hela helgen.....ska dona iväg med denna sak som jag pratat om innan....Överaskningen!!!!

Till bloggen alltså!! :)

Känner mig oövervinnerlig just nu, så skön känsla att bara känna att man kan riva Berg, själv!
Självförtroendet på topp!
Hälsan...jorrå faaaaan pumpen slår än :P
Pirrande magkänsla? Jorrå.....:)
Kan bero på mycket.....på mycket saker...men tror det mest beror på saker som lät komma skall här....*ler*

Försöker hitta någon musik som passar mig just nu...men hittar ingen.....eller ska kika igen kan bli nästa inlägg......
Som kommer om jag hinner mera idag......(vilken svenska?) Vill inte ta bort det...så är det när man är snurriga Vickan....då blire så där....:)

Jag är så full av förväntan med allt!!! :)

Tänk vad saker kan förändras bara så där över en vaken natt och jobbandes med bloggen....

Ska nu försöka hitta musik som passar mig för dagen!  :)


Återkommer nog här på måndag om jag inte hinner springa in en snabbis...mycket nu vet Ni! :)


Tack för alla som gör min dag! (Uhm ska det inte stå till istället för?)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback