2009-11-28 08:10:07

Jamen :) ♥

Nu sitter man här och inväntar hjälp, får ju inte upp gardinerna utan hjälp :)

Kommer lixom inte ner från stol med knäet, det har testats en gång och det blev ett skrik rakt ut...:) Gjorde tydligen ont :)

David vaknade vid 7 tiden och vi har hunnit lyssna på alla dess julsaker som låter säääääääkert 100 gånger redan :) Psykbryt innan dagen är slut? :)

Adam sover ännu, han var uppe me mig till kl 22 igår kväll, vi satt och mös i soffan :)
Kanske dags att väcka snart :)

Funderar på en promenad nu på förmiddagen också :)

Gahhh mycket som ska hinnas, tänk om personen kunde vakna som ska hjälpa mig med gardinerna....ligga och sova bort en hel dag...:P

Tusan finns så mycket att göra...imorgon kommer besöket då ska allt vara klart...:)

Jag struntar i att baka egna bullar till denna helgen, tar det i veckan, för jag köpte till imorgon :) Sorry, nu kommer alla bli sååå besvikna :)

Ja....försöka få lite mera ordning, väcka Adam....mm.mm :)





Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback