2009-11-11 19:09:38

Jamen.... ♥

Vad seg man kan vara...sitter och pratar med männskor omkring mig....som jag har mail kontakt med...Facebook kontakt med...
Jag har många där i min närhet som mår så dåligt pga deras liv och deras livsöden....

Fick ett mail från en tjej som berättade att dom kan förlora sin dotter....:( Tänker inte gå in på hur...när det gäller barn så anser jag att man ska vara tyst!

Jag önskar jag kunde hjälpa henne så mycket jag bara kunde...vara där hålla om och bara finnas....

Jag får så mycket mail om människor livsöden från bloggen här också...och jag är så tacksam för allt och att få vara ett stöd för många...verkligen en ära att Ni vågar skicka iväg ett mail med era personligaste saker i livet.....Tack!


Jag skulle gärna vilja hjälpa alla som skriver, men vet ni en sak, först mäste jag kunna ha ordning på mitt eget, jag lyssnar gärna och pratar gärna och delar erfarenheter...men tyvärr kan jag inte i dagsläget vara med och lösa era problem...jag hoppas innerligt ni förstår.....hur jag menar!

Men jag uppskattar Era mail så fortsätt gärna maila...:)
Så gör jag så gott jag kan med att finnas :)

En kvinna och jag har mejlats i flera år....och hon har det jätte jobbigt...så jag gjorde något jag aldrig brukat göra så där...gav mitt hemnr.....vissa känner man att dom måste få ut allt och vi har pratat i flera år så vi känner varandra en del och varandras problem :)

Nu hoppas jag David käkar upp sin kvällsmat...och Adam är på kortids mitt store troll :)

Tack alla för erat stöd inför operationen, hoppas jag hinner skriva en stund imorgon bitti innan jag åker....åker 09:30 ungefär till tåg och dylikt :)
Men känns fortfarande inte bra att opereras fredagen den 13:e. :)


Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback