2009-11-23 09:15:52

Jävla idiot???? ♥

Hur i helvete kan man såra en människa så?
En persons blogg jag läst och följt....massor....blir så jävla förbannad...hur svårt är det att göra slut innan????
Innan man väljer att doppa K*ken i någon annan?????????????

Hur i helvete kan man behandla någon så illa....för mej så sjukt ofattbart!!!

Är det värt att man kränker den andra så pass att denna försöker ta sitt LIV??
Nu är det iofs hennes val att ta till den vägen....och inget jag förespråkar eller håller om ryggen!

Men alla människor är inte starka i psyket.....fråga moi...jag vet hur det kan vara!!!

Men när ens partner vet om detta.....och sedan gör en sak på fyllan...blir så förbannad på människor som SKYLLER på fyllan!!!! *arg*

För fan...så svårt att gör slut med din partner innan du väljer att doppa eller bli doppad i innan ni gör det??

Otrohet är ett så oerhört svek.....enligt mig....;/
Man gör bara inte så...finns inte i min värld....

Tur denna killen inte var MIN kille...för jag hade spöat skiten ur han...tror jag skulle slå och slå i rent hat....
eller så hade jag bara vänt på klcken och gått och inte gett han nöjet att se mig ledsen..? :)
Fasen svårt detta...men självmordförsök skulle jag aldrig ta till....

Men med hennes bakgrund så finns det en förklaring för hennes destruktiva beteende....:/
Vi som läser vet.....

Jag är bra glad att hon lever!

Jag som har sådan bacill skräck....undrar om folk efter sådana saker kollar upp könsjsukdomar mm.mm...tror inte alla gör det...tyvärr, men många gör det förhoppningsvis!

Imorse stog jag och spritade handfatet hemma...sådan är jag..använder även spriten till dass...då jag städar den.....apoteket är jag stor handlare av :)

Jaja var tvungen att skrika ur mig ilskan här och berätta min ståndpunkt.....




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

ja då ! otrohet är också bland det värsta jag också vet..! det var en som trodde att han skulle få mig i säng trots att jag har ett förhållande och då blev jag förbannad och sa bla vad jag tyckte och sa att tänk på vilka du sviker när du gör så här ...osv han gick bort med svansen mellan benen och jag kände mig "äcklad " och förbannad av bara orden

2009-11-23 11:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback