2009-11-25 18:57:47

Jerry Springer....:) ♥

Kollar jag just på....påminner om en gård jag bott på..ska dra likheterna:

Alkolister,intriger, skitsnack, förnedring, självmordsförsök, otrohet mellan grannar mm.mm
 Ja den gården innehåller precis allt som Jerry Springer har i sitt program...*skrattar* :)

Tur man är borta från den gården...och som jag alltid sagt dom kloka flyttar därifrån och ångrar sedan att dom ens bodde där...:)

Tyvärr säger jag för hyresvärden är helt underbar...bara synd att dom tar in vad skit som....men sånt är livet :)

Har aldrig någonsin bott på ett område där människor betett sig som dom gör på denna gården.

Har då bott i Hallunda i Sthlm, men inget emot detta som finns där :)

Har även bott i dom f.d värsta ställena då jag var yngre, men aldrig någonsin varit med om dess like...:)
Men alla som har flyttat därifrån säger samma sak och VI är många som har flyttat och säger samma sak :)

Bara ett litet inlägg så där mitt i allt, blev så full i skratt att man släppt allt med den gården och skit förtjänar skit och jag och andra mår så bra av att vara där ifrån :)

Tänk er själva, skulle ni vilja att era barn växte upp med massa skit snack (rena lögner om varandra), publika utskällningar, ambulanser, poliser nästan varje helg, grannens gubbe som går och lägger sig med en annan granne! :)

Nje mina barn ska inte se sådant, anser att jag hade utsatt dom för psykisk misshandel om vi bott kvar!


Ja nog om detta...som sagt bara ett litet inlägg om hur jag absolut aldrig mera kommer bo :)
Eller vilket folk man aldrig mera kommer beblanda sig med :)

Man lär sig så länge man lever och detta är lagt i erfarenhets väskan nu :) Som jag stängt ordentligt och satt hänglås på för att aldrig mera öppna :)

Innan ni väljer att flytta in i ett bostads område....kolla upp läget och vilket folk som rör sig där :) Allra helst om ni har barn! :) Ett tips jag kommer lyssna på själv...Iofs jag trivs så förbaskat bra i mitt radhus så här kommer jag bli kvar :)




Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback